Mijn account

Als je al klant bent en inloggevens hebt kun je eenvoudig inloggen door op het Profiel icoon te klikken rechtsboven op het scherm.

Registreren is mogelijk op twee manieren:

  • Automatisch bij het bestellen van je producten.
  • Handmatig.

Als je nog geen account hebt en handmatig wilt registreren klik je op het Profiel icoon rechtsboven op het scherm. Je krijgt dan twee velden te zien, rechts om te registreren en links om in te loggen als je al klant bent.

Als je bovenstaande optie niet kiest kun je gewoon je bestelling volledig samenstellen. Bij het afrekenen worden al je gegevens gevraagd die nodig zijn om de bestelling af te ronden. Na betaling krijg je automatisch je gebruikersnaam en wachtwoord per e-mail toegestuurd.

Natuurlijk kan het voorkomen dat je je wachtwoord vergeten bent, maar geen paniek. Rechtsonder bij het inlogscherm staat de vraag Wachtwoord vergeten.

Vul daar je e-mailadres in en we sturen je automatisch een nieuwe toe.

Zodra je ingelogd bent ben je beland op je eigen Dashboard.

Hier kun je alle bestellingen zien die je gedaan hebt waaronder:

  • Bestelnummer
  • Datum van de bestelling
  • De status van een bestelling
  • Het factuurbedrag en het aantal producten van de bestelling
  • De factuur van de bestelling
  • Als je nog niet betaald hebt de mogelijkheid om te betalen.

Zodra je ingelogd bent ben je beland op je eigen Dashboard.

Bij adressen maakt vapegirl onderscheidt tussen het factuuradres en verzendadres. Meestal is dit hetzelfde maar dit is het verschil:

  • Het factuuradres staat op de factuur.
  • Het verzendadres is het fysieke adres waar het naartoe gestuurd wordt.

Wil je deze adressen wijzigen (omdat je bijvoorbeeld verhuisd bent) dan kun je bewerken aanklikken (rechts naast factuuradres/verzendadres).

Zodra je ingelogd bent ben je beland op je eigen Dashboard.

Bij adressen maakt vapegirl onderscheidt tussen het factuuradres en verzendadres. Meestal is dit hetzelfde maar dit is het verschil:

  • Het factuuradres staat op de factuur.
  • Het verzendadres is het fysieke adres waar het naartoe gestuurd wordt.

Wil je deze adressen wijzigen (omdat je bijvoorbeeld verhuisd bent) dan kun je bewerken aanklikken (rechts naast factuuradres/verzendadres).

Zodra je ingelogd bent ben je beland op je eigen Dashboard.

Je account gegevens zijn de gegevens die bij jou persoonlijk horen en alleen jij kunt weten (wij kunnen nooit een wachtwoord van een klant zien).

Hier staan:

  • Je voornaam
  • Je achternaam
  • Je gebruikersnaam
  • Je e-mailadres

Hier heb je ook direct de mogelijkheid je wachtwoord, je gebruikersnaam en e-mailadres te wijzigen.

Zodra je ingelogd bent ben je beland op je eigen Dashboard.

Je account gegevens zijn de gegevens die bij jou persoonlijk horen en alleen jij kunt weten (wij kunnen nooit een wachtwoord van een klant zien).

Hier staan:

  • Je voornaam
  • Je achternaam
  • Je gebruikersnaam
  • Je e-mailadres

Hier heb je ook direct de mogelijkheid je wachtwoord, je gebruikersnaam en e-mailadres te wijzigen.

Zodra je ingelogd bent ben je beland op je eigen Dashboard.

Overal en bij elk product zie je een hartje verschijnen. Als je op dit hartje klikt komt deze automatisch in je wishlist terecht.

Het is niet anders als een wensenlijst en omdat er zoveel producten op de website te vinden zijn kan dit weleens handig zijn. Als je bijvoorbeeld een product hebt gezien waarvan je denkt dat je die even moet onthouden.

Contact

Bellen

Bel ons op werkdagen tussen 9:00 – 21:00 tegen lokaal tarief.

Chatten

Chat live met onze klantenservice via Facebook Messenger.

E-mail

Stuur onze klantenservice een e-mail via een online formulier.