BESTELLEN

Gevonden wat je zocht? Mooi zo! In een paar klikken haal je je artikel(en) in huis:

Stap 1: winkelmand
Plaats je artikel(en) in je winkelmand.

Stap 2: gegevens
Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.

Je kunt er ook voor kiezen om (eenmalig) het pakket ergens anders af te laten leveren. Klik het vinkje aan en voer het (tijdelijke) nieuwe adres in.

Stap 4: betalen
Kies een betaalwijze: iDeal, Paypal, Sofort Banking of Bancontact betalen. Heb je een kortingscode? Verzilver ‘m hier. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken.

Op je factuur staat voor welke betaalwijze je hebt gekozen. Je kunt de PDF-facturen van je bestellingen downloaden bij Mijn bestellingen als we het pakket verzonden hebben.

Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW.

Weten waar jouw bestelling op dit moment is? Ga naar Mijn account > Bestellingen > en klik op het bestel nummer. Daar kun je de status van de bestelling zien. Zodra wij het pakket ingepakt hebben krijg je automatisch een Track & Trace e-mail toegestuurd met een link naar de vervoerder van je pakket. Zo weet je wanneer je pakket ons magazijn heeft verlaten en naar jou onderweg is of al bezorgd is.

De verkeerd product, type of kleur gekozen, of gewoon spontaan van gedachten veranderd? Herkenbaar!

Annuleren doe je:
– via Mijn account > Bestellingen op onze site. Ga naar je ‘bestelling’ en noteer het order en factuurnummer. Ga op onze website naar ‘Retourneren’, vul het formulier in en wij nemen direct contact met je op.

De bestelling die je plaatst wordt direct verwerkt en kan niet direct tegengehouden worden en is waarschijnlijk al bijna onderweg.

Het komt weleens voor dat als je betaald en je doorverwezen wordt naar je bankomgeving dat je je browser te snel sluit, je geen saldo hebt of er een storing is bij je bank.

Wacht het een half uur af, en mocht je bestelling dan nog niet zichtbaar zijn neem je gewoon contact met ons op. We kijken dan samen met je mee wat er aan de hand is en zullen er samen met jou voor zorgen dat je alsnog je bestelling snel in huis hebt.

Heb je jouw bestelling niet op de afgesproken bezorgdag ontvangen? Check of je de bestelling wel onder Bestellingen ziet staan.

Bestelling niet zichtbaar

  • Heb je wel een orderbevestiging op je mail ontvangen? Wacht minimaal een uur en maximaal een dag af. Daarna moet de bestelling zeker zichtbaar zijn.
  • Heb je geen orderbevestiging op je mail gekregen? Dan hebben we je bestelling helaas niet goed ontvangen. Plaats je bestelling opnieuw. Wel al betaald? We storten je geld binnen twee werkdagen terug.

Bestelling wel zichtbaar

  • Is je bestelling wel zichtbaar, maar heb je niks ontvangen? Het kan zijn dat een artikel onvoldoende op voorraad is. Volg de status via Mijn account > Bestellingen: ga naar ‘details bestelling’. Neem contact op als je na twee werkdagen nog niks ziet.
  • Is je bestelling zichtbaar en zou je bestelling bezorgd worden? Volg de bezorging via de track & trace link in de bevestigingsmail.

De verzendkosten van een bestelling vanaf €25 zijn gratis. Voor bestellingen tot €25 rekenen wij €5,25 verzendkosten (dit geldt voor Nederland, België en Duitsland).

Veilige verbinding

Bij Vape Girl winkel je veilig en betrouwbaar. Voor het verzenden van gevoelige informatie (zoals je betaalgegevens), gebruiken we een beveiligde internetverbinding.

Hoe je dit ziet? Nou, de URL begint met https:// in plaats van het normale http://. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Bovendien zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk staan en kleurt de adresbalk groen. Wanneer je bij ons shopt, zie je in de URL dus altijd: https://vapegirl.nl staan.

Bescherming persoonlijke gegevens

Wij gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, dus ook de pagina’s waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd. Dit zie je aan het slotje in de adresbalk en aan de URL die begint met https://.

Phishing voorkomen

Ons advies: houd je gebruikersnaam, wachtwoord en andere accountgegevens voor jezelf. Wij zullen je nooit via e-mail vragen om je persoonlijke gegevens. Gooi mailtjes die je niet vertrouwt meteen weg. Klik nooit op de links in deze zogenaamde phishing e-mails. Zo voorkom je dat er fraude kan worden gepleegd met internetbankieren, pinpassen, creditcards of jouw identiteit.

Meer informatie over phishing en wat je tegen phishing kunt doen vind je op www.veiligbankieren.nl.

Het is ook mogelijk, voor Nederlandse adressen, om je bestelling af te laten leveren bij een PostNL afhaalpunt. Het voordeel hiervan is dat je niet thuis hoeft te blijven voor je bestelling, maar je zelf kunt bepalen wanneer je dit afhaalt (bijvoorbeeld na werktijd).

Vul je factuur en adres informatie in (als je al klant bent dan staat dit er al) en voer bij bestel notities het afhaalpunt naar wens in.

Je hoeft hiervoor niet het vinkje “Verzenden naar ander adres?” aan te vinken.

Je eigen adresgegevens blijven gewoon zoals die is, maar als je in de notitie aangeeft van welk afhaalpunt je gebruik wilt maken, dan bezorgen we je pakket op dat adres.

Neem als je je pakket afhaalt wel even legitimatie mee!

Je kunt je bestelling alleen plaatsen als je uit de volgende landen komt:

  • Nederland
  • Belgie
  • Duitsland

Wij bezorgen uitsluitend in deze landen.

Je dient minimaal* 18 jaar of ouder te zijn om deze website te bezoeken en/of een bestelling te mogen plaatsen.

*dit wordt gecontroleerd bij aflevering van het product.